Sülük, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Yaptırmış olduğum Covid-19 testim pozitif çıktı. Hamdolsun, kendimi iyi hissediyorum. Doktorlarımızın tavsiyesi ile tedavim evde devam edecek. Dualarınızı istirham eder, bu vesile ile tüm hastalarımıza Rabbim'den sağlık ve afiyet temenni ederim." dedi.
Pütürge Belediye Başkanı Sülük, Covid-19'a yakalandı
Malatya'nın Pütürge Belediye Başkanı Mikail Sülük, Coronavirus (Covid-19) testinin pozitif çıktığını duyurarak dua talebinde bulundu.
İlk yorum yazan siz olun
Pütürge Haberleri
Malatya Pütürge'de ilk kayısı hasadı yapıldı
Malatya'da ruhsatsız silah operasyonu: Bir tutuklama
Malatya'da kayalıklardan düşerek mahsur kalan yaşlı kadın kurtarıldı
Malatya Pütürge'de bıçaklı kavga: 1 ölü
Vali Baruş depremin yaşandığı Pütürge ilçesinde incelemelerde bulundu