SİİRT - Siirt'te otopark sorunu büyüyor. Otopark sorununun çözülmesini isteyen vatandaşlar, "İlimizde araç sayısı artıyor. Bizler araçlarımızı park etmekte zorlanıyoruz. Allah korusun bir yangın çıksa, itfaiye aracının müdahale etmek için geçebileceğini boş yol. Belediye ve Valilik vatandaşa yapacağı en büyük yatırım ücretsiz ya da ucuz otopark yapmasıdır" dedi. (Hamza Kezer - İLKHA)
Siirt'te Park Sorunu
Siirt'te oto parkların yetersizliğini tepki gösteren vatandaşlar, yetkililerin bu işe mutlaka bir çözüm bulmaları gerektiği ifade ediyor.
İlk yorum yazan siz olun
Siirt Haberleri
Siirt’te korkutan kaza: Otomobil tır'ın yakıt deposuna çarptı
Siirt'te seyir halindeki araç alevlere teslim oldu
Botan Çayı'nda akıntıya kapılan genç hayatını kaybetti
Siirt'te otomobilin kontrolden çıkması sonucu sürücü ağır yaralandı
Siirt'te bir kişinin öldüğü olayda 4 kişi tutuklandı