Sokağa çıkma kısıtlamasına uymayan 342 kişiye para cezası

Gaziantep’te Covid-19 tedbirleri kapsamında uygulanan 17 günlük tam kapanma kısıtlamasında sokağa çıktıkları gerekçesiyle 342 kişiye para cezası verildi.

İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, Türkiye genelinde uygulanan 17 günlük tam kapanma kısıtlaması kapsamında kentte denetimlerin gerçekleştirildiği belirtildi.

Denetimlerde, tam kapanma kısıtlamasını ihlal ederek sokağa çıktıkları gerekçesiyle 32 kişiye idari işlem uygulanarak para cezası verildiği bildirildi.

Öte yandan, 17 kişiye sosyal mesafe ve maske kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle para cezası verildiği belirtilen açıklamada, maske ve mesafe kuralını ilk kez ihlal ettikleri tespit edilen 510 kişinin ise ikaz edildiği ifade edildi.

Ayrıca 367 iş yerinin de denetlendiği bildirildi. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı