Vali Davut Gül, Gazianteplilere teşekkür etti

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’nın, “Yakın zamanlarda vaka sayılarının en çok arttığı illerimizden Gaziantep'te, son bir hafta içinde, ortalama vaka sayıları yüzde 10 düştü.” açıklamasından dolayı vatandaşlara teşekkür etti.

Vali Gül, “Sevgili hemşehrilerim, uyduğunuz tedbirlerin sonucunu görüyoruz, göreceğiz. Hep birlikte kurallara uyduğumuzda, bu illetten kurtulacağız. Özverileriniz için teşekkür ederim.” ifadelerini kullandı.

“Gaziantep’te asker uğurlama yasaktır”

Vali Gül, ayrıca vatandaşları asker uğurlama konusunda uyararak, şunları söyledi:

“Gaziantep’te asker uğurlama yasaktır. Terminale gitmeniz çocuklarınızın faydasına olmadığı gibi Türk Silahlı Kuvvetlerimizin kahraman mensuplarını riske atıyor. Lütfen polisimizi zor durumda bırakmayınız, cezai işlem yapılması konusunda kesin talimatımız var.”

İLKHA


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı