Zabıta ekipleri kaldırım işgali yapanlara idari para cezası uyguladı

Siirt Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, tebligata rağmen kaldırımları işgal ederek vatandaşların yürüme alanını kısıtlayan şahıslara 8 bin 976 TL cezai işlem uygulandı.

Siirt Belediyesinden yapılana açıklamada, "Gerekli tebligat sonrasında vatandaşların kaldırımda yürümesini engelleyen malzemelerle ilgili, Siirt Belediyesi Zabıta ekipleri tarafından ilgili caddelerde denetimlerde bulundu. Denetimlerde yapılan tebligata rağmen kurallara uymayarak, kaldırım işgaline devam eden şahıslara 5326 sayılı Kabahatler Kanunu gereği toplam 8 bin 976 TL cezai işlem uygulandı.” denildi.

Açıklamanın devamında, "Çay ocağı, market ve diğer işyerlerine yaya kaldırımı ve cadde gibi alanları masa sandalye ve ürün teşhir etmek suretiyle işgal eden işletmelere 5326 Sayılı Kabahatler kanununun ilgili maddeleri uyarınca idari yaptırım uygulanmaya devam edecektir.” ifadelerine yer verildi.










İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Siirt Haberleri

Siirt’te korkutan kaza: Otomobil tır'ın yakıt deposuna çarptı
Siirt'te seyir halindeki araç alevlere teslim oldu
Botan Çayı'nda akıntıya kapılan genç hayatını kaybetti
Siirt'te otomobilin kontrolden çıkması sonucu sürücü ağır yaralandı
Siirt'te bir kişinin öldüğü olayda 4 kişi tutuklandı